歡迎關注 PIXIV id=4689304
微博@心灵怪盗Mzwei
DARLING in the FRANXX ORIGINAL SOUNDTRACK Vol.1 Monique Dehaney
Vanquish - Monique Dehaney

“Mother used to say,
母亲过去常说
"You are so special,
你是如此的不同凡响
No one will shine as bright my dear"
没人能像你一样绚烂夺目我亲爱的
Will I tire of slaying endless beasts that hunt them?
我是否会对屠杀那伤人野兽感到厌倦
Will the killing rid me of these horns that disgust them?
杀戮能否让我逃离命运之角的戏弄
Little demon in the forest all alone
林中独自一“人”的“小恶魔”啊
You were there
当时是你在那里吗
Now I remember!
如今我想起了
Yes!u
是的
You were there!
你就在那里
Come with me now
跟我来
So ride on my DARLING!
启程吧我的DARLING
Here comes the sun
太阳已经升起
It won't shine on us forever
但黑暗仍在觊觎
You touched my heart
你我现在是一人
So ride on my DARLING!
所以启程吧我的DARLING
We can win the fight and
战争中我们将会
Vanquish my fear
重生”

评论

热度(43)

  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据
© 心靈怪盜Mzwei | Powered by LOFTER